wtorek, 10 lipca 2012

Wakacje. | The End.

Tak, są wakacje, zapewne wszyscy o tym wiedzą. Ciepło, dużo wolnego czasu...i właśnie tu jest problem. Ten czas przeznaczam na oglądanie filmów, spotkania ze znajomymi i własne przyjemności. Brak mi czasu na pisanie, nie...brak mi sensownych pomysłów. Nie chcę pisać na siłę. Jeśli tak będę robić, opowiadanie zjedzie na niższy poziom niż teraz jest. Mam dużo planów, które wzajemnie się komplikują. Tu to nie pasuje, tu tamto. Doprawdy, ciężko jest. Wyobraźnia, tam mam genialne opowiadanie, ale niestety, nie potrafię tego przelać na papier.  Czy kończę bloga całkowicie? Możliwe, niestety, wytrwałam niecałe pół roku. Świetnie się bawiłam z początku...Wiecie, jak to jest. Coś nowego, to człowiekowi aż chce się to kontynuować, ale jeśli mam się do tego teraz zmuszać to dziękuję. Mało osób czytało bloga, po części to moja wina, nie lubię się reklamować, a tym bardziej kogoś namawiać, by czytał. Was też zapewne wkurza, że ktoś jest w obserwatorach waszego bloga, ale nigdy na niego na zagląda. No cóż...Każdy ma prawo do wyboru. Żałuję, że kończę, gdybym tylko chciała, opowiadanie byłoby nadal i w dodatku zupełnie odmienione. Tak więc, dziękuje tym co czytali bloga. Pozdrawiam, Law...

Gdybym kontynuowała tego bloga, opowiadanie byłoby naprawdę fajne i ciekawe. Dowiedzielibyście się ciekawych rzeczy o bohaterce i jej przyjaciołach oraz o tym co przeszła. Niektóry zapewne snuli pewne domysły. Pod tym postem napiszcie, jaki sobie sami wymyślaliście ciąg dalszy.
Miłych wakacji.

6 komentarzy:

  1. O.O
    Ej, no weśś nie rób sobie jaj! Co ja zrobię bez tych twoich rozbrajających rozdziałów?! :'C
    A gdy już będziesz miała siłę na pisanie, to wrócisz na tego bloga, czy założysz nowego? ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wrócę na tego, jak chcesz, po wakacjach jak coś napiszę, to tylko Tobie przeczytam dalsze rozdziały, albo po prostu opowiem

      Usuń
  2. w sumie to przyznaje ci racje-nie ma sensu pisać na siłę i się męczyć, w końcu robisz to dla siebie nie dla nas. Jednak jak się coś pojawi to wiedz że przeczytam :D Miłego oglądania filmów i spędzania czasu ze znajomymi

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominowałam...bla bla bla.......głupie ale nie chce mi sie pisać tego wszystkim XD poczytaj: http://rebyouanime.blogspot.com/2012/11/liebster-awards-nominacja.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I teraz mi napisz, dlaczego takie coś nominowałaś? :D (Tak, chodzi mi o mojego bloga. )

      Usuń

Wszystko przeżyję.