niedziela, 11 listopada 2012

Z innej beczki. | Liebster Awards.

    Tak oto mój blog - aktualnie zawieszony, został nominowany przez właścicielkę bloga rebyouanime.blogspot.com do Liebster Awards. Oczywiście dziękuje jej za nominację i docenienie moich wypocin. :)

    Tak naprawdę dopiero od 30 minut wiem co to jest. Tak więc pozwolę sobie użyczyć czyjejś pracy i wkleję opis o co dokładnie chodzi:

"Zasady: Nominacja do Liebster Awards jest otrzymywana od innego bloga w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody, należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował! Oczywiście piszesz wszystko na swoim blogu, jak ja, a link
podajesz tutaj w komentarzu."

                                                      Autor tekstu: Aoi-chan. 
Jak wyżej przeczytaliście, nie mogę nominować osoby, która nominowała mnie - co jest moim zdaniem trochę niesprawiedliwe, bo chciałabym się jakoś odwdzięczyć. Po drugie muszę odpowiedzieć na zadane mi pytania - można się czegoś ciekawego dowiedzieć. ;) Po trzecie, ja również muszę zadać pytania tym, których nominuję. Zasady jak najbardziej proste i zrozumiałe. 

Nie przedłużając - podaję listę blogów, które nominuję i przy okazji polecam. :) 

http://kawaii-recenzje.blogspot.com/ - Blog, na którym znajdziecie bardzo ciekawie napisane recenzje przez Aoi-chan. Osobiście polecam tym, którzy mają dylemat co do wyboru anime, albo wahają się przed jakąś serią. 

http://the-night-hunters.blogspot.com/ - Opowiadanie które niesamowicie wciąga i po przeczytaniu ciągle czuję się niedosyt i z niecierpliwością czeka się na kontunuację. -Akutalnie zawieszony-.
  
http://desunotolawsfordlife.blogspot.com/ - Piękne opowiadanie, które gorąco polecam. Rozdziały są długie i bardzo interesujące, poprzez doskonałe 'manipulowanie słowami' można odczuć lub nawet wyobrazic sobie sytuację oraz być jakby jej świadkiem. 


Delikatnie mi wstyd, ale to już koniec mojej listy. Te blogi naprawdę doceniam i dlatego je tu wpisałam. 

    Teraz czas odpowiedzieć na pytania:

 
1.Jaki masz kolor włosów?

   Trudno określić, często zmieniam, ale obecnie są granatowo-czarne.  
2.Jaki gatunek filmów lubisz?

   Rzadko oglądam takie normalnie filmy, wolę anime. Ale jeśli muszę koniecznie napisać to komedie.  
3.Ulubiony kolor?

   Czarny, niebieski i czerwony. Tak, muszą być trzy. ;D  
4.Yandere czy tsundere? XD

   O_O Raczej tsundere. ;D  
5.Hobby?

   Rysowanie.   
6.Czy chodzisz na kołka dodatkowe w szkole?

   Nie, brak czau oraz najmniejszych chęci.  
7.Uprawiasz jakiś sport?

   Regularnie nie, ale często gram w siartkówkę. ;)  
8.Ulubiona książka?

   Wstyd mi przyznać, ale rzadko czytam, więc owej nie mam.  
9.Jak wpadłaś(eś) na pomysł prowadzenia bloga?

   Koleżanka z klasy była inspiracją. Tak, Dzinks mówię o Tobie.  
10.Przeczytałeś całego Harrego Potter'a? (kreatywność działa)

     Nie, nie przepadam za tą serią książek jak i filmem.  
11.Jakie cechy cię w ludziach najbardziej denerwują?

     Bardzo rozwinięta ciekawość, interesowanie się nieswoimi sprawami oraz uważanie siebie za pępek świata.

 Teraz czas na moje pytania dla Was 
1. Co lubisz najbardziej robić
2. Co byś zlikwidowała w szkole, jakbyś miała taką możliwość?
3.  Jakie są Twoje gusty muzyczne?
4. Ulubiony zespół/zespoły
5. Jaki styl preferujesz? 
6. Jaka subkultura Cię denerwuje? 
7. Wierzysz w przesądy?
8. Masz jakąś ulubioną torturę dla sąsiadów? ;D 
9. Jest jakieś danie, za którym nie przepadasz? 
10. Jaki zawód chciałabyś wykonywac w przyszłości?  
11. Podaj powody, dla których chodzisz do szkoły. :D 


   To tyle ode mnie. Trochę długi post, ale to nic. Pozdrawiam, Law. (Dawno tego nie było, nie? :D


                                              Ogłoszenie parafialne: oczekujcie - wkrótce reaktywacja bloga. ;)   

2 komentarze:

  1. No i proszę ile się o tobie dowiedziałam :D Jeśli denerwuje cię u innych "Bardzo rozwinięta ciekawość" to muszę się mieć na baczności. Należę do tych lekko wścibskich >.<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, o widzisz. :D Tutaj nie ma za dużo informacji o mnie, ot takie małe spowiadanie. :D

      Usuń

Wszystko przeżyję.