środa, 29 lutego 2012

Przepraszam...

Otóż tak, moja wena jak na razie wzięła sobie urlop. Na pewien czas postanowiłam odpocząć  od pisania w sumie z każdym kolejnym rozdziałem szło mi coraz trudniej. Po za tym w życiu mam małe problemy. Nie, nie sercowe. Być może wrócę za 3 tygodnie bądź nawet miesiąc lub ponad. W tym czasie postaram się jakoś obmyślić następne rozdziały. Bardzo, ale to bardzo przepraszam Aoi-Chan! Mam nadzieję, że mnie zrozumiesz i nie odwrócisz się ode mnie ;(
Tak więc nic tylko mi życzyć weny ; ) Pozdrawiam, Law ♥

5 komentarzy:

  1. JAK TO? JAK TO? FOCH FOREVER!
    A tak naprawdę to wcale się nie "focham". Niech wena wróci do Ciebie *dziwnie rusza rękami w stronę monitora*. Ułóż sobie problemy, a wena niech wróci z urlopu :)

    Aha, jakbyś chciała pogadać to zostawiam moje gg:
    15787347

    OdpowiedzUsuń
  2. No życzę, życzę ;3 :D

    Zobaczysz, przejdzie ci.
    Zobaczysz, będzie okej.
    Zobaczysz wena wróci.
    Zobaczysz, ja już się o to postaram.
    Zobaczysz, nie dam ci spokoju.
    Zobaczysz, będę ci codziennie przypominać ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Aa dziękuje Wam ♥
    Aoi-chan zaraz napiszę do Ciebie na gg ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Razem z Dżinksową będziemy Cię męczyć w szkole, oks ? : *
    wracaaj i tak ; >

    OdpowiedzUsuń

Wszystko przeżyję.